måndag 15 februari 2010

OS-GUULD

Sådärja! Då var ett guld i 2010 års olympiska spel spikat. Nu är jag nöjd. Riktigt kul att det var Kalla som fick ta det, tycker jag. Nu hoppas vi på fler vavavva?

Hallen är fortfarande stängd, vill jag upplysa alla därute om. Det är fortfarande bara just precis den hallen i hela Uddevalla som är stängd. Jag skulle vilja ta ett allvarligt snack med... nån...

Fast föresten skulle jag nog inte kunnat träna idag ändå. Inte badminton i alla fall. För jag har fortfarande världens fetaste skoskav. Jag har haft en vanlig sko och en sandal utan remm över hälen idag i skolan. Skomongo kallar vi sånna som på Uggelhult. Förskräckligt fult men det gör åtminstone inte ont.

OCH så blev jag attackerad av halva halvklassen idag på naturkunskapen. Vi skulle berätta om och diskutera hur vi ville att elproduktionen skulle se ut i Sverige och det är ju så otroligt kul att försöka sig på att knäcka "pluggisen" i klassen muaaahahha. Men tji fick de! Tycker åtmintone jag..... Eehehe.

Nu ska jag fortsätta med förberedelser inför morgondagens energiredovisning.

FOTMONGOT OUT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar