lördag 20 februari 2010

Ägd


Jag är ägd. Detta påstår i alla fall Sebbe. Riktigt ägd. Så ägd så ägd. Av snön. Den jäkla snön. Jag har nu varit ute och skottat tak i tre timmar. Inte kul. Bror min har också gjort det. Men just nu gör det inte så mycket att det kommer så mycket snö, för jag ska ändå inte spela badminton på en vecka. Och sånthär har man aldrig varit med om och kommer säkert inte vara det igen. Fast jag är sur på den ändå. Den är kall och skymmer mitt fönster så nu är det mörkt på mitt rum.


Jäpp, det blev inget seriespel idag, p.g.a. snön. Men det kanske var lika bra det, för min del i alla fall, för nu har jag ont i halsen... Hmm, nyss hade jag massa bra på lager att skriva här. Men det försvann. Ni får njuta på en bild från mitt rum. Det är nästans å man kan skymta en talltopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar