torsdag 11 februari 2010

Då hälsar vi Ove varmt välkommen

Jag har idag tänkt på min kära blogg och kommit fram till att andra som skriver bloggar ibland skriver "hej bloggen". Men jag ser min blogg som en Ove eftersom det finns, eller fanns, ett barnprogram som heter Från A till Ö där det finns, eller fanns, en uggla (som heter Helge), och detta barnprograms manus skrivs (man vet ju inte om de sitter någonstans och planerar en comeback?) eller skrevs, av en Christina och en Ove. Så Ove är ju självklart som namn. Dessutom känns den här bloggen som en Ove.

Ikväll planerade jag att sitta och göra iordning lite saker till en redovisning på tisdag. Men David sabbade allt. Ut och frysa blev det istället. Och det var ju bra. jag ska ta med mig kameran med, för om jag ska frysa ska den bannemig också göra det.

Skotrar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar