onsdag 10 februari 2010

Det är kallt ute.

Jag tänker nu fortsätta lite på klagandet från igår. Jag har just varit ute och gått med en vän och vi gick från skolan, till kyrkan, till äsperöd (och där gick vännen åt ett annat håll) och sen vidare hemåt. Fem minusgrader är KALLT och snön är överallt liksom isfläckarna. Jag säger som dendär biologiläraren i Kenny Starfighter: Hata hata hata hata hata! Mina öron är stelfrusna för att jag glömde ta med mig mössan i stressen på morgonen.
Uder promenaden pratades det om lastbilschaufförer, och jag påpekade att pyttipanna är det enda denna yrkesgrupp förtär. Frågan "vad äter snickare då?" kom då upp, och efter några sekunders tänkande var det ju självklart: PLANKSTEK! Vad annars?
Föresten, jag blir snart galen på alla dessa dåliga covers på Rihannas Paraplysång. Var inte låten tillräckligt dålig från början?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar