fredag 12 mars 2010

SKÄMS nr 8!!!

Igår kväll var jag, min mor och min far och min bror och tittade på fotboll på Kamratgården. Vi tre förstnämnda satt på läktaren och broren sprang omkring och försökte sparka på bollen. Emellanåt var det lite svårt att se var bollen var, för det verkade som att gubben Gud provade sin nya rökmaskin under hela matchen. Det var fett med dimma. Det hade varit bättre om Han hade fixat lite fler frisparkar åt IFK istället för att leka med sina partygrejer. Fast det kanske han gjorde... ÄH jag vet inte.

Men, som rubriken talar om, borde nr 8 skämmas. Inte IFK-nr-8 utan andra nr 8. Han fuskar och muckar med hörnpinnen.

Jag sitter nu bredvid fröken Vattenbuffel och hon är sur för att jag skrev detta nu. Ehehehehheheheeeeh...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar