fredag 12 mars 2010

Det finns så mycket att skriva. Man kommer på saker hela tiden som man vill säga eller prata om eller berätta för någon. Kanske inte hela Internätet, men prata är bra. Att hitta någon som lyssnar är bäst. Och att blogga är kul.

Men halloj. Jag undrar egentligen hur en bra blogg ska vara. Är det roligare att läsa om blonda löshår som går och klipper naglarna för 1000 spänn, än om.. öhh.. garn.. Ja okej. Kanske. Det är ju individuellt.

Så till dagen: Den har varit bra. Jag började med att sticka klart vantar till Björn. 00.45 eller så var det väl klart. Sen sova, skola, trött, usch. På hemvägen fick jag sällskap av en väskbärare. Inte att underskatta! Tacktack.

Och så gjorde jag min fjärde vurp i badmintonkarriären idag. Men det var inte så farligt så jag är gla ändå.

Nu ska jag göra vantar till Oscar, och imorn hämta garn till Sebbemamma. Var glad och ha kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar