torsdag 25 mars 2010

inflamationhinneben



Wosch. Cool dag. Det känns som att allt är katastrof och tråkigt. Benhinneinflamation så man inte ska träna, jag känner mig trög i skolan för att jag inte fattar allt i matten på stört och massa andra småsaker. Men det med träningen är ju hemskt. Och jag är såndär som tycker synd om mig direkt när det gäller vissa saker, har jag förstått. Så där kommer man en morgon och är depp för att man har lite ont i ena benet och planerar att säga det till Anna ungefär sju gånger den dagen. Då kommer Frida i klassen med hela benet instängt i någon stor stödgrej och hoppar omkring på kryckor. Sabotage!
Men det funkar la...

Föresten fick jag en hund för en stund idag. Värsta fluffigt huvud hade han. Cool grej.

Och på kvällen var det utgång till Skeppsviken med min funktionshindrade vän David. Vi är funktionshindrade båda två. Han har femtioåtta gånger värre benhinneinflamation än jag. Men jag tror att han har smittat mig... Så vi har bestämt att driva sjukstuga de dagarna då det egentligen är träning.

ps. jag har kommit på att jag är arg. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar