fredag 19 mars 2010

Mer makt åt salladen!!

(åt salladen.. höhhööhö....)

Jag har ett litet... problem. Eller det känns lite som ett problem i alla fall för det hade varit lättare om jag bara inte brydde mig.

Jag har fått för mig, av någon anledning, att det är väldigt farligt att käka skräpmat och inte äta grönsaker. Jag får nästan titta åt ett annat håll i skolan när 95% av bordsgrannarna sitter med 1/4 pasta och 3/4 kött eller sås eller vad det kan vara. Eller när familjen äter marmelad på morgonen på mackorna. Gillas inte!

Men varför är det såhär då. Mazariner är väl kanske inte dödliga såvida de inte intas i överdos. Och vad ska jag bry mig om vad andra äter (och hur många sjukdomar de kommer få HOOOST)? Det är bara jobbigt för alla när jag säger mitt berömda "var har ni grönsakerna" + mördarblick. Jag får försöka ordna upp det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar